Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

Where's my checklist?

Bila dah ade ticker ni, mula lah rasa menggelabah x tentu pasal..

Sblm ni asyik ddk rilex je sbb date x confirm, and sedar x sedar tinggal 11 bulan lebih je lagi until my solemnization ceremony. Mula2 i pilih 11/03/2011 which is on Friday but my sister who lives in JB x sempat nak balik ke Shah Alam on d time kami dinikahkan nanti. So, sebagai adik yg baik, i pun dengan berat hati menukar tarikh ke 12/03/2011 and the reception will be on 13/03/2011, insyaallah.

The reception on mr.H's side plak will be on 27/03/2011, which is 2 weeks after my reception sbb my in-laws side x prefer buat kenduri masa cuti sekolah. *leceh katanya & takut guest x ramai turn up sbb cuti skola kan banyak org kawin*. My side mmg kene buat time cuti2 skolah ni sbb my sis & bil are high school teachers, plus my cousins n relatives ramai yg cikgu jgk. Tu je la masa yg terbaik pun. Haishh~

Anyone plz guide me on whats d early preparation i should regarding d wedding matters ni. I totally x tau n terkial2 pk ape yg i kene buat. Nak bloghopping tgk checklist blogger lain mcm x tertengok je. *ade masa i godek2 la b2b yg lain punya checklist or if ade yg baik hati, silalah share eh?  :)*

p/s: tonite mr.H & i are going to Passion Road at Jalan Yap Kwan Seng. It's my bff's *gang zaman2 mmu* wedding reception. Ive never been there but looking from their website d place looks so amazing. Perlulah akak pn dress up meletop malam ni kan? Ahaks~


pictures taken from here

Till then,

Daa~

No comments:

Post a Comment