Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 8, 2010

Aku Tak Suka Kau

Ini entry meluahkan  perasaan...

Aku tak suka orang yang NEGATIVE.

Aku tak suka orang yang suka COMPLAINT *walau benda yang kecil sekali pun*

Aku tak suka orang yang suka mengelak dari TANGGUNG JAWAB *even aku just nak tanya confirmation for some thing, bukannya aku nak menuduh ke hapa*

Aku tak suka orang yang kedekut ilmu sbb pada aku ilmu tu hak SEMUA!

Dan aku tak suka orang yang suka PUKUL CANANG menghebahkan hal-hal hidup diorang kat laman sosial semata nak dipandang tinggi atau mengharap pujian. *Rilex la, bukan ko sorang je paling cool kan?*


p/s: ada banyak benda2 yang aku tak berapa berkenan nak dengar/tgk, tapi adat manusia mmg tak sempurna. aku pun perlu menjaga tutur bicara, adat & sopan.


Till then,

















3 comments:

Anonymous said...

well dear... that's just a sad fact about people who are intimidated by life of others and by bragging will definitely boost a bit of their self confidence...

i pon tak suka people who are reactive and likes to see things in a negative manner...

hazlynda kushairi said...

huh. aku pon tak suke kau - kau as in ur entry.

sangat setujuk babe!

i.am.diana. said...

zara: yeah i agreed! i understand manusia ni ada kala perlu ade perasaan -ve i.e. if sum1 at aiport offer u to carry sumthing in ur luggage, it might be a scam what-so-eva kan, mmg patut la kita perlu doubt it..

but kalau dah all d times asik nak -ve, tu x kene, yg ni ko rasa ade x boleh yada yada, mmg patut la boss pn naik meluat tgk kan..

lynda: terkesima i mula2 terpandang "aku pon tak suke kau".. hiks! ;)

Post a Comment